top of page

Motorové lokomotivy
a
motorové vozy

cervena%20zeleznicni%20linka_edited.png
cervena%20zeleznicni%20linka_edited.png

Motorová lokomotiva T444.0255 (725 255-4)

Zástupkyně motorové řady T444.02 vyrobená v Turčianských strojírnách v Martině v roce 1966.

Lokomotivy této řady byly určené pro posun a lehkou traťovou vozbu.

Stav: Provozní

Umístění: Deponie spolku Ústí n.L. (nepřístupné)

Motorová lokomotiva T211.2010 (701 310-5)

Zástupkyně motorové řady T211.2 , která vznikla rekonstrukcí z lokomotiv řad T211.0 a T211.1 v lokomotivce ČKD v roce 1958.

Lokomotivy této řady byly určené pro staniční posun, posun v depu a vlečkový provoz.

Stav: Provozní

Umístění: Deponie spolku Ústí n.L. (nepřístupné)

Motorová lokomotiva T212.0094 (702 094-4)

Zástupkyně motorové řady T212.0 vyrobená v Turčianských strojírnách v Martině 

v roce 1971.

Lokomotivy této řady byly určené pro staniční posun, posun v depu a vlečkový provoz.

Stav: Provozní

Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)

Motorová lokomotiva T211.1728 (701 728-8)

Zástupkyně motorové řady T211.1 vyrobená v lokomotivce ČKD v roce 1959.

Lokomotivy této řady byly určené pro staniční posun, posun v depu a vlečkový provoz.

Stav: Provozní

Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)

Lokotraktor T201.9001 (Typ 22L2N)

Dvounápravová lokomotiva s elektrickým přenosem výkonu vyrobena francouzskou firmou Henry Crochat v roce 1916.

Stav: Neprovozní, vystavovatelný

Umístění: Železniční muzeum Zubrnice

Stroj byl určen k přetahům válečných kolejových děl v období 1. světové války.

M131109 (5).jpg

Motorový vůz M131.109 (801 009-2)

Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1948.

Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.

Motorový vůz M131.1280 (801 280-9)

Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1951.

Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.

Stav: Provozní

Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)

Motorový vůz M131.113 (801 013-4)

Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1948.

Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.

Stav: Neprovozní

Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)

Motorový vůz M131.1243 (801 243-7)

Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1950.

Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.

Stav: Neprovozní

Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)

Motorový vůz M131.112 (801 012-6)

Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1948.

Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.

Stav: Neprovozní

Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)

Motorový vůz M131.1478 (801 478-9)

Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1955.

Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.

Stav: Neprovozní

Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)

Motorový vůz M152.0181 (810 181-8)

Zástupce motorové řady M152.0 vyrobený v závodech Vagonka Studénka v roce 1977.

Tyto motorové vozy byly vyrobeny jako náhrada již tehdy nevyhovujících motorových vozů řady M131.1.

Stav: Provozní

Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)

bottom of page