Motorová lokomotiva T211.2010 (701 310-5)
Zástupkyně motorové řady T211.2 , která vznikla rekonstrukcí z lokomotiv řad T211.0 a T211.1 v lokomotivce ČKD v roce 1958.
Používá mechanický přenos výkonu pomocí 4 stupňové převodovky, jízdní stupně řadí strojvedoucí ručně. Motor je chlazen vzduchem (původně Tatra 111, později nahrazen motorem Tatra 928).
Tento stroj byl odkoupen spolkem v roce 1996 od Mostecké uhelné společnosti a byl nepostradatelným pomocníkem při obnově trati do Zubrnice v letech 1996-2010

Lokomotiva T211.2010 při své první prezentaci veřejnosti po celkové opravě na ústeckém střekovském nádraží před parní vodárnou

Lokomotiva T211.2010 v roce 1996 po odkoupení v areálu předchozího majitele, tedy Mostecké uhelné společnosti.

Lokomotiva T211.2010 při své první prezentaci veřejnosti po celkové opravě na ústeckém střekovském nádraží před parní vodárnou

Lokomotiva T211.2010 při své první prezentaci veřejnosti po celkové opravě na ústeckém střekovském nádraží před parní vodárnou
Stav: Provozní, vystavený
Umístění: Nádraží Zubrnice

Motorová lokomotiva T212.0094 (702 094-4)
Zástupkyně motorové řady T212.0 vyrobená v Turčianských strojírnách v Martině
v roce 1971.
Lokomotivy této řady byly určené pro staniční posun, posun v depu a vlečkový provoz.


Sypání štěrku na lokálce v roce 2015

Lokomotiva T212.0094 v deponii v Ústí nad Labem

Stav: Provozní
Motorová lokomotiva T211.1728 (701 728-8)

Lokomotiva T211.1728 při posunu ve stanici Velké Březno dne 3. února 2019

Lokomotiva T211.1728 během natáčení seriálu Mattoni v zastávce Malé Březno zastávka

Stanoviště lokomotivy T211.1728

Lokomotiva T211.1728 při posunu ve stanici Velké Březno dne 3. února 2019
Zástupkyně motorové řady T211.1 vyrobená v lokomotivce ČKD v roce 1959.
Lokomotivy této řady byly určené pro staniční posun, posun v depu a vlečkový provoz.
Stav: Provozní
Motorový vůz M131.113 (801 013-4)
Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1948.
Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.
Stav: Neprovozní




Motorový vůz M131.1243 (801 243-7)
Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1950.
Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.




Stav: Neprovozní
Motorový vůz M131.112 (801 012-6)
Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1948.
Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.
Stav: Neprovozní






Motorový vůz M131.1478 (801 478-9)
Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1955.
Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.
Stav: Zprovozňujeme




Motorový vůz M152.0181 (810 181-8)
Zástupce motorové řady M152.0 vyrobený v závodech Vagonka Studénka v roce 1977.
Tyto motorové vozy byly vyrobeny jako náhrada již tehdy nevyhovujících motorových vozů řady M131.1.
Stav: Provozní