Motorové lokomotivy
a
motorové vozy
Motorová lokomotiva T211.2010 (701 310-5)
Zástupkyně motorové řady T211.2 , která vznikla rekonstrukcí z lokomotiv řad T211.0 a T211.1 v lokomotivce ČKD v roce 1958.
Lokomotivy této řady byly určené pro staniční posun, posun v depu a vlečkový provoz.
Lokomotiva T211.2010 již s novým nátěrem čekající ve stanici Děčín - Západní nádraží na odvoz z dílen Ryko do deponie spolku.
Převoz lokomotivy do dílen Ryko v Děčíně za účelem nového nátěru
V jednom období měla lokomotiva 701 310-5 opravdu ¨divoký¨ lak. Jaro 2013 a její přeprava jako neprovozní do Lovosic k dalším pracím
Lokomotiva T211.2010 již s novým nátěrem čekající ve stanici Děčín - Západní nádraží na odvoz z dílen Ryko do deponie spolku.
Stav: Provozní
Umístění: Deponie spolku Ústí n.L. (nepřístupné)
Motorová lokomotiva T212.0094 (702 094-4)
Zástupkyně motorové řady T212.0 vyrobená v Turčianských strojírnách v Martině
v roce 1971.
Lokomotivy této řady byly určené pro staniční posun, posun v depu a vlečkový provoz.
Sypání štěrku na lokálce v roce 2015
Lokomotiva T212.0094 v deponii v Ústí nad Labem
Stav: Provozní
Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)
Motorová lokomotiva T211.1728 (701 728-8)
Lokomotiva T211.1728 při posunu ve stanici Velké Březno dne 3. února 2019
Lokomotiva T211.1728 během natáčení seriálu Mattoni v zastávce Malé Březno zastávka
Stanoviště lokomotivy T211.1728
Lokomotiva T211.1728 při posunu ve stanici Velké Březno dne 3. února 2019
Zástupkyně motorové řady T211.1 vyrobená v lokomotivce ČKD v roce 1959.
Lokomotivy této řady byly určené pro staniční posun, posun v depu a vlečkový provoz.
Stav: Provozní
Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)
Motorový vůz M131.1280 (801 280-9)
Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1951.
Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.
Stav: Provozní
Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)
Motorový vůz M131.113 (801 013-4)
Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1948.
Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.
Stav: Neprovozní
Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)
Motorový vůz M131.1243 (801 243-7)
Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1950.
Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.
Stav: Neprovozní
Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)
Motorový vůz M131.112 (801 012-6)
Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1948.
Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.
Stav: Neprovozní
Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)
Motorový vůz M131.1478 (801 478-9)
Zástupce motorové řady M131.1 vyrobený v závodech Tatra Kopřivnice a Vagonka Studénka v roce 1955.
Tyto motorové vozy byly vyrobeny za účelem zabezpečení železniční osobní dopravy na tratích ČSD.
Stav: Neprovozní
Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)
Motorový vůz M152.0181 (810 181-8)
Zástupce motorové řady M152.0 vyrobený v závodech Vagonka Studénka v roce 1977.
Tyto motorové vozy byly vyrobeny jako náhrada již tehdy nevyhovujících motorových vozů řady M131.1.
Stav: Provozní
Umístění: Deponie spolku Velké Březno (nepřístupné)