Osobní
a
nákladní vozy
Přípojný osobní vůz
BDlm
Přípojný dvounápravový osobní vůz k motorovým vozům řady M131.1 se služebním oddílem pro přepravu zavazadel. Vyroben byl ve Vagónce Studénka v roce 1957.
Stav: Provozní
Přípojný osobní vůz
Blm 5-2294
Přípojný dvounápravový osobní vůz. Vyroben byl v Továrně na vozy Kolín na konci roku 1933.
Stav: Zprovozňujeme
Přípojný osobní vůz
Btax 780 - 010
Přípojný dvounápravový osobní vůz k motorovým vozům řady M152.0 Tyto vozy byly vyráběny v letech 1973-1983 ve Vagónce Studénka.
Stav: Zprovozňujeme
Přípojný dvounápravový osobní vůz k motorovým vozům řady M152.0 Tyto vozy byly vyráběny v letech 1973-1983 ve Vagónce Studénka.
Přípojný osobní vůz
Btax 780 - 011
Stav: Zprovozňujeme
Přípojný osobní vůz
Blm 5-2386
Přípojný dvounápravový osobní vůz. Vyroben byl ve vagónce Studénka v letech1953-1954.
Stav: Neprovozní
Osobní vůz
Be 3-4628
Dvounápravový osobní vůz. Tyto vozy byly vyráběny byl ve vagónkách Kopřivnice a Ringhoffer
v letech1919-1924. Původní výrobní označení bylo Ce.
Stav: Neprovozní
Osobní vůz II. a III. třídy
BCi 2-7541
Dvounápravový osobní vůz vyrobený vagónkou Simmering v roce 1898 pro Rakouské státní dráhy, kde byl označen BCi 7108. V roce 1918 přešel k nově vzniklým ČSD, kde později dostal označení BCi 2-7541. Z provozu byl vyřazen v roce 1950.
Stav: Neprovozní
Dvounápravový krytý nákladní vůz společnosti ÚTD vyrobený firmou Ringhoffer Smíchov v roce 1882. Sloužil především pro přepravu kusových zásilek. Z provozu vyřazen v roce 1930, následně sloužil do roku 1993 jako pracovní vůz na vlečkách dolů na Mostecku.
Krytý nákladní vůz
Zl 1-85599
Stav: Vystavený
Umístění: Nádraží Zubrnice
Dvounápravový vůz se služební a poštovní částí určený pro provoz na vedlejších tratí s malými objemy přepravy cestovních zavazadel a pošty, vyroben v roce 1897 pro Rakouské státní dráhy, výrobcem byla firma Laderer a Porges Brno (později Královopolská strojírna) pod označením DF 17081.
V roce 1918 vůz přešel pod ČSD
a byl přeznačen na DF 6-7166.
U ČSD sloužil do roku 1951, poté byl přestavěn na pojízdnou elektrocentrálu a přeznačen na SpV 52023. Dosloužil kolem roku 1980.
Služební vůz s poštovním oddílem
DF 6-7166
Stav: Neprovozní
Služební vůz
70003
(EL15816/157)
Dvounápravový krytý vůz.
Stav: Neprovozní
Krytý nákladní vůz
Zt 1-73841
Dvounápravový krytý vůz určený především pro přepravu kusového zboží, případně živého dobytka. Konstrukčně pochází z počátku třicátých let. Tento vůz byl vyroben v roce 1940 vagónkou Továrna na vozy a.s. v Kolíně pro protektorátní dráhy BMB-ČMD. Z provozu byl vyřazen v roce 1974.
Stav: Neprovozní
Služební vůz pro nákladní vlaky
D 8-3350
Dvounápravový válečný služební vůz pro nákladní vlaky typ Pwgs 43 vyrobený v roce 1943 vagónkou Gottfried Lindner A.G. Ammendorf-Halle pro Německé říšské dráhy. Po skončení války v roce 1945 v provozu u ČSD. Z provozu byl pravděpodobně vyřazen v roce 1968.
Stav: Neprovozní
Výsypný vůz
St 5.31715
Dvounápravový výsypný vůz pro přepravu sypkých hmot (uhlí, štěrk,...).
Tyto vozy byly vyráběny v roce 1964 výrobci Československé vagónky Tatra a Vagónka Studénka.
Dodávka vozů byla určena pouze pro průmysl.
Stav: Neprovozní
Cisterna
R 569021/ 8-61031
Dvounápravový kotlový vůz určený pro přepravu minerálních olejů . Vůz je původem z Německa, na naše území se dostal v roce 1942 a byl používán Pardubickou rafinerií pro přepravu olejů. Dosloužil v 80. letech v Kralupech nad Vltavou jako zásobník nafty.
Stav: Pojízdný, vystavovatelný
Umístění: Nádraží Zubrnice
Cisterna
R 8-70194
Dvounápravový kotlový vůz pro přepravu mléka, olejů, nafty a dalších kapalných látek. Vůz pochází z Německa, vyroben byl v 1.pol. 20.st.
Stav: Neprovozní
Dvounápravový vysokostěnný vůz pro přepravu sypkých hmot a kusových zásilek. Tyto vozy byly vyráběny v 1.pol. 20.st. výrobcem Závody Tatra Kopřivnice.
Vysokostěnný vůz
Vt 4-74779
Stav: Neprovozní
Vysokostěnný vůz
Vtd 4-72481
Dvounápravový vysokostěnný vůz pro přepravu sypkých hmot a kusových zásilek. Tyt vozy byly vyráběny v 1.pol. 20.st. výrobcem Závody Tatra Kopřivnice.
Stav: Zprovozňujeme
Plošinový vůz
Px 3-59632
Již opravený plošinový vůz Px vystavený v Zubrnicích
Plošinový vůz Px 3-59632 krátce po obnovení nátěru, ještě bez popisků na hlavním rámu vozu
Vůz Px krátce po dokončení výměny podlahy a finálním nátěru. Osazeny byly klanice s řetězy a již zbývalo jen dodělat popisky na hlavní rám vozu
Již opravený plošinový vůz Px vystavený v Zubrnicích
Šestinápravový plošinový vůz. Vyroben by v roce 1953 ve Vagónce Studénka s výrobním číslem 53497. Vozy tohoto typu sloužily pro vojenské účely, zejména pro přepravu těžké pásové techniky.
Stav: Provozní
Nákladní vůz
Ut
Dvounápravový vysokostěnný otevřený nákladní vůz s brzdařskou budkou. Byl vyroben vagónkou Ringhoffer ve 30. letech 20. století.
Stav: Vystavovatelný
Umístění: Muzeum cukrovarnictví Dobrovice